Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 15:10:58 +0200

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14700 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Hälvati küla, Kalda // Korju-Aadu 
// Lepiku // Läätse // Oa // Ojamõõla // Pollipõllu // Põlluvahi // Roosioru 
// Taku // Tammealuse // Tulika // Uuepõllu // Uuetoa // Uuevälja // Lautna 
küla // 10 Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee // Harjaka // Madise // 
Oblika // Lihula linn, Kartulihoidla tee // Mäe tn 10 // 9 // Mäe tänav // 
Piiri tn 10 // 12 // 14 // Piiri tänav L1 // L3 // Poolapiiri // Uus-Pärnu 
mnt 7 // Pagasi küla, Vetka // Parivere küla // 60 Pärnu-Lihula tee // Hansu 
// Kasela // Kivikilbiku // Kubja // Lauda // Parivere tee // Vana-Pärnu 
maantee // Valuste küla, tee // Liiasepõllu // Tuudi-Raudtee tee // Tõlviku 
// Tõnsu // Valuste-Sipa tee (Lihula PEJ 33kV maakaablid ja side) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27240239>  (menetlus nr: 
469351), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister